19 stycznia, 2014

REGULARNY WZÓR FINAŁ ;) THE END.

Według planów właśnie ten post miał być postem startowym w 2014 r.  

 

Małe opóźnienie wynikło z pewnych  niedoborów na rynku bawełnianych lamówek                 w kolorze czekolady.

Serwetę zdobi pięć czekoladowych kół, krzyżyków tysiące. Całość o wymiarach 152x38 cm. powstała z udziałem:Nici Anchor 380,kanwy z DMC fabric, czasu i mojej pracy ;). Haft wykonałam 2 nitkami. 

 

Prywatnie jestem zwolenniczką jednolitej,stonowanej kolorystyki i regularnych wzorów. Mam nadzieję,że serweta będzie odpowiednim uzupełnieniem dla białego obrusu i zastawy.



Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój skromny blog, witam nowych obserwatorów, dziękuję za wszystkie komentarze ,+1.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.