03 lipca, 2015

THE LEAD BLACK;) CZARNY GÓRĄ...

  W klimacie z kolorem BLACK;)

Trochę historii.Dwie serwety o średnicy 56cm oraz serwetę kwadrat o bokach 43 cm,kupiłam kiedyś na tzw.targu.

Niezdecydowany kolor,nie wydobywał nic z estetyki pięknie wykonanych serwet i był daleki od moich oczekiwań;). Postanowiłam to zmienić.Mój wybór padł na odważną CZERŃ. 

Teraz serwety mają charakter;)

Użyłam farby Simpliko do barwienia tkanin w pralce.

Nie brudzi rąk i nie wymaga specjalnych utrwalaczy i co najważniejsze rzeczy pomalowane nie barwią w dalszych praniach. 

Pomimo,że farba nie należy do najtańszych, jest warta swojej ceny. 

Co powiecie na taką przemianę? 


Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój skromny blog,witam nowych obserwatorów, dziękuję za wszystkie komentarze ,+1.


     
 
       




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.