11 lipca, 2015

WHAY? Dlaczego robisz coś, co możesz kupić?

Pytał Was Ktoś 

"Dlaczego robisz coś,co możesz kupić"?

Odpowiedź

BO MOGĘ TO ZROBIĆ,ZAMIAST TO KUPIĆ.


Dziewczyny,bardzo zachęcam Was do takiej własnej odpowiedzi,jestem przekonana,że macie ich całe mnóstwo.

Czasem  może i my same zadajemy sobie takie pytanie? 

Każda odpowiedź będzie bardzo cenna i motywująca,zarówno dla Was samych,jak i dla tych którzy ją poznają.


Informacja ma to do siebie,że przenika wiec własne zdanie na ten temat możecie zamieścić w komentarzu lub też we własnym poście.

______________________

Tego lata na blogu zdecydowałam umieścić kilka postów takich "poza tematycznych", zupełnie  niezwiązanych z tematyką  haftu xxxx.Cykl Cross Wzorcowania,zrobił sobie wakacje,ale z pewnością z nich powróci we wrześniu.Ja też potrzebuję odrobiny relaxu.Dodatkowo przeglądam,porządkuję,inwentaryzuję zasoby "hand made"i nie tylko ;-). 

 Jestem przekonana,że taki oddech niesie ze sobą tylko same plusy.

"Poza tematyczne" posty to też ja;-) wiec już wiecie o mnie,że: 

        nie wyrzucam ot tak,słoika ani  puszki po kukurydzy,gdyż "przetwory"są OK;-)

 

Pozdrawiam wszystkich odwiedzających mój skromny blog,witam nowych obserwatorów, dziękuję za wszystkie komentarze ,+1.

maszyna do szycia,to mój sprzymierzeniec ;-)

ożywianie zapomnianych serwet,daje mega efekt

       

 lato w kopertówce,której długo poszukiwałam i w rabatach "I like it ";-) 

  





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz.